Subsidieaanvraag

Subsidie(aanvraag)
De Gemeente Schouwen-Duiveland stelt financiële middelen beschikbaar voor non-profit-activiteiten die een positieve bijdrage leveren aan de leefbaarheid. Vanzelfsprekend kunt u een rechtstreeks beroep doen op de (lokale) overheid en voor kleinschalige subsidies kunt u ook een beroep doen op het leefbaarheidsbudget van Stichting Dorpsraad Dreischor.

Hieronder treft u de actuele voorwaarden aan en in het aanvraagformulier daaronder kunt u een verzoek indienen. Uitsluitend serieuze aanvragen worden binnen 30 dagen in behandeling genomen.

Voorwaarden:

Een aanvraag wordt op meerdere criteria beoordeeld. Het is mogelijk dat deze wordt afgewezen of dat de subsidietoekenning lager uitvalt dan de oorspronkelijke subsidieaanvraag.